Hata Göteborg +++

I dag har jag och Lelle "bara varit" - dvs inte haft nåt inplanerat! Vi åt frukost, tvättade två maskiner kläder och gick sedan ner på stan och käkade lunch och handlade lite på MQ:s stora sommarrea. Jag köpte ett gult linne (har sedan tidigare ett likadant fast grönt) samt et ljusgul supertunn tunika!

18.30 gick vi på bio och såg filmen "Hata Göteborg" - en film som är inspelad i Helsingborg och handlar om ett grabbgäng där vänslapen sätts på sin spets. Inte superbra, men helt klart sevärd! Jag ger den en 3:a i betyg!

image99
Här är en bild på gänget det handlar om!  Filmen är som sagt inspelad här i Hbg och visar stan från den bästa sidan - fint väder och den fantastiska stranden...

Imorgon ska jag fixa en present till chefen, från alla på redaktionen. Ska bli nån behandling av nåt slag - samt en flaska vin. Vi ska nämligen hem till henne i morgon klockan 19 på "Sommarfest"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0