Fin kväll

image92

De senaste dagarna - och kvällarna har varit ljuvliga. Varma och sköna! I kväll, efter middagen - och efter att vi sett den senaste Beck-filmen som kom ut i går - så promenerade jag och Lelle ner till stranden. Med oss hade vi en halv flaska vin som blev kvar sedan i lördags. Vi hittade en ledig bänk på en brygga och satte oss. Bilden ovan är utsikten vi hade och bilden nedan jag på bryggan!
image95

Riktigt mysigt var det! Massor av människor på Gröningen och i Norra hamnen - kändes som att vara utomlands!

Tillbaka till Beck-filmen :
image94
Den var inte så bra... inte ens minsta spännande. Men det var lika roligt att se och höra Gunvald Larsson och hans roliga kommentarer! Beck är ändå Beck - måste ses!

I morgon börjar jag jobba vid 15, då studenterna springer ut. Ska göra lite vimmel nere i stan - sedan ska jag på studentfest (privat) för att sedan bege mig ner till stan igen vid nio eller tio för ett kvällsvimmel. Ska ha ca 40 bilder till måndagstidningen!

Kommentarer
Postat av: A

Ser väldigt mysigt ut! Visst är det härliga kvällar nu! Det är ju fantastiskt skönt att värmen äntligen har kommit! Är allt bra vännen? Jag ringer dig i dag!

2007-06-08 @ 08:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0