Film igen...

image102
Det har känts som lördag hela dagen idag... bara för att jag var ledig i går också!
I dag har vi bland annat varit nere i stan och köpt ett presentkort till min chef (från hela redaktionen) på en (lyx)pedikyr. Hittade ett supermysigt ställe - en salong jag aldrig sett förut utan hittade den på nätet när jag googlade på skönhetssalonger i Helsingborg.
Efter det började det regna och vi promenerade hem igen (via hemköp där vi handlade lite). Sen hyrde vi en film, "The Queen" - har precis kollat på den. Alla karaktärer i filmen var så otroligt lika dem de gestaltade, nästan skrämmande. Jag tyckte att filmen var jättebra- har velat se den länge. En 4:a får den i betyg av mig.

Om 1 timme och 45 minuter ska vi vara i Laröd, på fest. Känner egenligen bara för att vara hemma, laga god middag och mysa framför tv:n. Men jag ver att det blir trevligt när vi väl kommer dit!

Hoppas ni också får en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0