De lovar regn...

Lagom till att jag ska vara ledig har de lovar regn. På torsdag blir det alltså ingen sol här i Helsingborg - enligt SMHI. Jaja, får väl hitta på nåt annat än att åka ner till stranden och inviga våra nya strandstolar.

I dag har varit en relativt lugn dag på jobbet. Kunde gå hem klockan 17, vilket sällan händer. Lelle hade lagat middag, vi åt sill och färskpotatis! Gott! Efter det gick Lelle på styrelsemöte (bostadsrättsföreningen) och la la mig och läste en stund.Snart ska vi ut på en kvällspromenad - så fort mötet är slut.

I morgon blir en rolig dag. Har bytt från dag till kväll - så jag börjar först 13.30. Klockan 16 ska jag till Fredriksdal och intervjua Kim Sulocki och Ola Forssmed, som båda ska vara med i Eva Rydbergs årliga sommarteater. Klockan 18 ska jag till en inspelningsstudio och göra en intervju med Gustav i "Gustav and the seasick sailors" - de kommer från Helsingborg, men turnerar i USA och England. I juli uppträder de på festivalen här. Två roliga jobb på en och samma arbetsdag! :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0