Dåligt uppdaterad

Ja, jag vet att jag varit extremt dålig på att uppdatera här på bloggen, men det känns som om jag inte haft nåt vettigt att skriva om. Det har jag i och för sig inte nu heller, men skriver ändå.
Nu är det bara i dag och imorgon på  jobbet, sedan är det semester i 4 veckor. Vi börjar med att åka upp till Stockholm redan i morgon kväll för att vara där över helgen. Sedan kommer vi hem igen, tvättar och packar om för att på torsdag morgon flyga upp till Luleå. 10 dagar stannar vi...
I år ska jag, Lelle, mamma och pappa bla åka upp till Riksgränsen - så Lelle får uppleva fjällen på sommaren samt se den "riktiga" midnattssolen! Det är länge sedan jag var där uppe också, så det ska bli riktigt kul!
På fredag, den 6 juli, fyller farmor 89 år så vi ska dit på kalas också.
Nä, nu måste jag jobba!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0