8 dagar kvar...

... till semestern! Fyra veckor ledigt mitt på sommaren, det tror jag aldrig hänt tidigare... har alltid varit ledig framåt hösten, i september/oktober! Det sköna med denna sommarsemester är att hela redaktionen stänger, så det går inte att tänka på jobb, ingen jobbar och allt som händer är för gammalt att sätta in i tidningen när vi kommer ut igen den 13 augusti.
Alla har valt att vara lediga fem veckor, utom jag och J. Vi har valt att spara en vecka till senare - han ska till Sydafrika på bröllop i december - vad jag ska göra? Inte en aning än! :-)

Den här veckan jobbar jag natt, dvs mellan 16 och 00.30... så det blir mycket redigering. men det tycker jag är skoj!
Nu ska jag och Lelle ut på Väla och köpa en present till hans pappa som fyller 58 år idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0