Planerar julen




Sitter här på jobbet och planerar inför julen. Ja jag vet att det låter helt sjukt, men ska man resa norr ut så tar biljetterna slut fort och priserna skjuter i höjden ju längre man väntar med att boka.

Nu har jag i alla fall kollat schemat - och har fått byta bort den 23 december, som jag skulle ha  jobbet. Jonas tar den och så jobbar jag söndagen den  nionde september för honom i stället.
Nu har jag alltså en sammanhängande ledighet på sex dagar och sitter och kollar lite flyg upp till Luleå. Billigast är att flyga från Köpenhamn, det blir över 1000 kronor biligare! Helt otroligt... Det allra bästa är att jag även får Euorbonus-poäng på flygresan upp då... :-)

Nu ska jag fortsätta jobba - är faktiskt ganska kul att planera inför nystarten om en och en halv vecka!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser redan fram emot julen. Det ska bli så kul att få rå om dig några dagar.
Kram mamma

2007-07-31 @ 15:50:35
Postat av: Kattis

Jag längtar också... Ringer när jag bokat resan! Kram

2007-07-31 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0