Jag visste inte...

Jag visst inte riktigt vem jag tyckte skulle vinna  Idol i går. Men min favorit sedan ett tag har ju faktiskt varit Marie. Tyckte däremot att Amanda var riktigt cool - en riktig superstar i går. Vart får hon sin scenvana ifrån - hon är speciell både rösten och kroppsspråket på scenen. Hon kommer att gå riktigt långt även hon. (vilket iofs alla som kommit tvåa gjort)

Lelle är ute med Douglas i regnet och jag lagar frukost. :-) Douglas är rolig, han gillar inte heller regnet för i går när vi promenerade till M för att fika ville han in i varje port.

Nä, nu åter till frukosten (äggklockan ringer)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej hej, jag visste inte heller vem jag tyckte skulle vinna igår kväll, Marie har ju starkare röst men Amanda har ju en scennärvaro som få! Det kommer gå bra för henne. Jag skulle gott kunna tänka mig att sätta på en skiva hemma m henne.

Nu är Axel & Alva gumman här och bakar pepparkakor m farmor, vi har precis fikat och ätit färska lussebullar mmm.., som mamma bakat här på f.m medans jag har slagit in en massa julklappar, mest till barnen.
Ha en skön 2:a adventshelg!
Kraam

2007-12-08 @ 14:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0