En dag...

Denna vecka är jag ledig i en dag - i morgon - sen jobbar jag både lördag och söndag. Veckan som gått har gått fort, har haft massor att göra på jobbet. Många övertidstimmar har det också blivit ungefär 2 timmar per dag. Har kommit hem vid 19 eller 19.30 varje kväll (istället för kvart över fem) Har liksom fastnat i redigerandet, eller suttit med en artikel där jag måste ha en kommentar till - och människan i fråga aldrig ringer tillbaka, eller svarar i telefonen.

I morgon vid lunch kommer söta Douglas. Vi ska vara hundvakter hela helgen då hans husse, matte (+minihusse och matte) ska åka till Göteborg.

image199
Här ligger Douglas i vårt vardagsrum sist vi passade honom. Söt va'?

Vi ska gå långa promenader (jag jobbar kväll på lördag, så hela dagen är fri) och i morgon ska vi och fika hos M och se hur hon har det i sin nya lägenhet.

Annars har inget speciellt hänt i veckan - bara jobbat och jobbat och jobbat. Nästa vecka blir dock lugnare. Jag är ledig måndag och tisdag och då ska jag och Lelle till Stockholm - vi ska köra upp en bil på söndag kväll och sedan flyga hem från Bromma på tisdag kväll. Vi ska bo hos Åsa... det är synd att inte Anneli och Patrik - eller Linda och Dan hunnit flytta och kommit i mordning. Hade varit så spännande att se hur de har det!

 I alla fall, så är jag ledig måndag och tisdag. Jobbar onsdag och torsdag för att sedan vara ledig fredag, lördag och söndag! :-)

Nä, nu ska jag kasta mig i soffan och glo lite på tv ....

Kommentarer
Postat av: A

Ja det var synd! Just då är vi mitt i värsta packningen men om ni ändå vågar er till oss på måndagkväll så får ni gärna komma förbi och fika! Vore kul att ses en snabbis i alla fall! Kram!

2007-12-07 @ 08:52:53
Postat av: Kattis

Vi är bortbjudna på middag på måndag kväll hos Lisa & Johan, men vi ska köra upp en bil till i Januari - då kan vi komma till er - då kanske ni kommit i ordning i nyhuset?!

2007-12-07 @ 10:49:04
Postat av: A

ja vad roligt! Då ses vi då istället!
Kram!

2007-12-07 @ 11:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0