Bara en dag kvar

image200

Bara en dag kvar att jobba nu - sen är det jul!  Tjoho!
Ska bli skönt att åka upp till mamma och pappa några dag och softa, har varit en hel del jobb nu inför jul och nyår... men det är skoj. I går var jag dock helt slut när jag kom hem - var på jobbet 08.15 och klev in genom dörre här hemma igen 20.24- En lååång dag!

Lelle är på hockey med sin pappa och jag har precis ätit middag och ska fixa lite inför resan på fredag morgon. Tar båten som går halv 6 - sedan tåget till Kastrup och därifrån flyg - först till Stockholm och sedan till Luleå! Landar på Kallax 12.30.

Ska försöka blogga där uppifrån men om det inte bli så, så önskar jag er alla god jul!


Kommentarer
Postat av: A

God jul till dig och Lelle också från hela min familj! Kram!

2007-12-19 @ 19:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0