Snodd lista

Den här slistan harjag snott av Anna.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 4 riktiga nyckar och ett nyckelkort.

Vilken svordom använder du mest? Fan.

Äger du en iPod? Nix

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Sju om jag ska duscha och halv åtta om jag inte ska det.

Hur många resväskor äger du? 2 stycken.

Var köper du dina matvaror ifrån? ICA Maxi och ibland från Hemköp.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Både och, men det är nog roligast att fota...

Vilken var den senaste filmen du såg? Notes on a scandal

Har någon av dina vänner barn? De flesta har nog det.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa til USA eller Thailand.

Har någon någonsin kallat dig lat? Jodå, det händer ibland...

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Calaisa

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk? Vanlig mjölk

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej

Använder du huvtröjor? I bland.

Kan du vissla? Ja, lite svagt.

Har du någonsin deltagit i en demonstration? Tror inte det ... eller kanske nån 1:a maj demonstration när man var liten?

Vem var den senaste som ringde dig? Lelle.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Ja, det händer nog...

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja, det som fanns då. Typ Kalle Anka på julafton... (hahaha gillar ditt svar Anna, fanns inte så mycket annat då)

Hur många syskon har du? En storebror

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

Äger du några band-t-shirts? Har kastat alla.

När flög du senast? I juni, till och från Luleå.

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 2 stycken

Läser du för skojs skull? Ja, massor.

Pratar du några andra språk? Engelska.

Diskar du din egen disk? Vi har diskmaskin... ;-)

Har du gråtit offentligt? Ja, det har nog hänt ett par gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop? Både och. Den stationära är privat och laptoppen är via jobbet.

Försöker du alltid lära dig nya saker? Jo, det är kul

Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Ja, 2 stycken.j

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det är inte nödvändigt.

Kan du kasta macka? Nja... eller nä, det kan jag nog inte.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar? Ja, men nu har jag ju mitt på det torra *S*

Har du en blogg? Japp.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet? Engelska och svenska.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Snäll, omtänksam, humor, social.
 
Gillar du din boendesituation? Ja, det gör jag.

Vilken är din favoritfrukt? Får jag bara välja en så blir det nog banan.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Ja, oftast.

Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 36

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Jo det är jag nog, yrkesskada... fast även jag slarvar (rätt ofta) så det blir fel.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Säkert Lelle... ;-)

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min morfar ville att någon av döttrarna skulle döpa sin dotter till Katarina - mamma är yngst av syskonen så hon uppfyllde hans dröm till slut.

Gillar du senap? Ja.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Aldrig i livet!

Sover du på sida, mage eller rygg? Mest på sidan tror jag.

Har du någonsin köpt något från eBay? Nej.

Tycker du om att krama folk? Ja, dem jag tycker om.

Skulle du säga att du är trendig? Nej, inte speciellt.

Äger du en digitalkamera? Ja

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?Jag skulle tacka nej.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Har ingen, gillar inte de filmerna.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? Jag vet att det är nån, men kommer inte på vilken.

Tycker du att du är attraktiv? Oftast inte, men ibland så...

Vad är du allergisk mot? Inget.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nej.

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka? Ja du, Lucas och Elin kanske...???

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? "jag blev ledsen över... ja tonfallet. Jag har hört att", ur Svinalängorna av Susanna Alakoski


Vad har du på dig? Svarta tunika och trosor.

Vad var den senaste musik du lyssnade på? O som sjöng Take my breath away...  (en arbetskompis alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0