Jordgubbspaj

Vid halv fem åkte Lelle i väg för att döma fotboll i Kristianstad - och jag började baka. Först en jordgubbspaj, som vi ska ha till efterätt i morgon, och sedan en sockerkaka, Gott! Har också strykt två skjortor (jag som aldrig nånsin skulle köpa kläder som behövdes strykas?!) och en duk. Allt klart för morgondagen...

Jag ska ju jobba, tror jag cyklar ner vid nio ooch är sedan hemma igen vid halv fem. Ska bla bevaka en festival på ett bostadsområde. De ska ha olika aktiviteter och uppträdanden. Hoppas det blir fint väder så det blir fina bilder...

Nä, nu skka jag lägga mig och läsa.... får inte somna, måste ju kliva upp och gå ner och öppna porten när Lelle kommer. Han tog inte med sig nycklar när han stack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0