Frisk & kry igen

Förklyldningen kom och gick på ett enda dygn- precis som den gjorde i våras. Skumt! Känns i alla fall skönt att må bättre - eller vara helt frisk faktiskt.
Håller på att tvätta och sen ska jag ut och få lite luft. Ska på stan, käka lunch ocg kika lite i affärerna. Lönen har ju kommit och då måste man ju  unna sig nåt fint höstplagg. Har sett många fina tunikor, bland annat på Gina, MQ och H&M. Oj, har glömt att berätta; blev plötsligt silvermedlem på MQ i veckan och fick en presentcheck på 150 kronor. Ett tecken på att jag handlar alldeles för mycket där kanske?! ;-)

Skulle ha jobbat i dag och varit ledig i morgon men chefen ville att jag jobbar nån timme i morgon istället. Händer lite mer grejer då. Senare på kvällen ska vi ha middag för Lelles föräldrar och mormor.

I går hyrde jag och Lelle en film, "Art of murder"  heter den och Helen Mirren spelar huvudrollen. Den var 3 timmar och 19 inuter lång och vi trodde aldrig att vi skulle orka se hela på kvällen. Men det gjorde vi - den var verkligen spännande och bra!

Nä, nu ska jag ner och hämta upp alla torra och rena kläder, sen ska vi promenera ner på stan.
Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0