Bara tisdag...

Den här veckan känns som den första efter semestern. Jag är trött, kan inte sova på kvällarna och känner helt slut när väckarklockan ringer halv åtta. Skumt, för detta är ju min tredje vecka - men i och för sig den första med tidningsproduktion. Kanske beror det också på att solen skiner utanför fönstret och har gjort det i princip två veckor nu. Hade velat ha detta väder på semestern.
Brukar ju alltid ha sen semester - och oftast fint väder. Men i framtiden kommer jag inte att kunna välja - vi stänger igen hela redaktionen hela juli, och då MÅSTE alla ta semester. Rätt ok med sommarledigt, men trist att inte få välja. Som tur är så valde jag att bara ha fyra veckor och inte fem som de flesta andra. Jag kan ju faktiskt utnyttja min sparade semestervecka och åka nånstans där det är varmt och soligt i vinter om jag vill!

Nä, nu måste jag jobba lite...har massor att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0