...ännu en söndag

Så har ännu en söndag passerat. Fan vad helgerna går fort, speciellt när man är långledig. Känns inte som jag hunnit göra nåt alls. Har i och för sig inte gjort många knop i dag. Mest legat på sängen med näsan i en bok medan Lelle har varit och kollat på fotboll med Patrik .

I går var vi i Bosse och Monicas kolonistuga och grillade. Vi funderade på att cykla dit, men ändrade oss när Bosse ringde och sa att det ösregnade!? Utanför vårt fönster sken solen och inte ett regnmoln syntes till... hmm.
Vi tog i alla fall bilen till sist - och tur var väl det. När vi närmade oss slutdestination så öste det verkligen ner. Tänk att det kan skilja sig så mycket på bara några kilometers avstånd.
Vi gillade och satt i deras "paviljong" ovh åt jättegott - proppmätta gav vi oss hemåt vid halv-tio tiden.

Nu ska jag fortsätta läsa... är ju så jäkla spännande! (Lelle tycker att jag är trist sällskap när jag fastnat i en bok!?)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej. Här kom regnet när vi var på fotbollens träningen nu ikväll. Så det kanske går lättare att jobba om det inte är super väder. Jag blir också så när jag hittar en bok som man inte kan släppa. Ha det bar så hörs vi kram på er.

2007-08-12 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0