Valborgsmässoafton

image66
Jag har varit lite slö med att skriva på bloggen i två dagar nu, men lovar att skärpa mig.
I dag är det Valborgsmässoafton och jag är ledig - är ju tidningsfri dag i morgon!
Jag och Lelle har haft en lugn och skön dag. Vi vaknade och sedan gjorde jag amerikanske pannkakor till frukost.
Efter det åkte vi och handlade - lite mat för veckan och så. När vi packat upp hemma så promenerade vi ner till stan och åt thaibuffé på Big Buddah, sedan strosade vi lite i affärer.

Har precis ätit en underbar middag - Lelle gjorde sina supeprgoda hemmagjorda hamburgare!! Nu är vi så trötta och mätta ... vill bara gå och lägga oss! ;-)
Ska bara slappa i soffac och kolla på en film, "Dejavu", som vi hyrt. Har hört så olika tycken om den så det ska bi spännande att se och bedömma själv nu.
Klockan 21 tänder de majbrasan nere vi Pålsjö strand - vi ska promenera ner dig och titta.

Hoppas ni också får en trevlig Valborg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0