TV-KVÄLL

Måndagar är en riktig tv-kväll...
Först är det Anna Pihl sedan Cityakuten och sist men inte minst Prison Break! Tjoho! ;)

I dag efter jobbet pallrade jag mig iväg och tränade. Var på ett pumppass (eler skivstång som det heter på friskis!) Det var skönt. När jag kom hem strax efter sju så hade Lelle lagat middag till mig! Ugnspannkaka med bacon i... mums!

På torsdag efter jobbet ska vi på redaktionskonferens til Ånhult utanför Örkelljunga nånstans. HD har visst nåt hus där och dit ska vi för att prata tidning, äta och dricka gott. Det finns bastu och annat mysigt där. Ska bli trevligt.
Vi har fixat ihop olika grupper som har ansvar för middag, lunch och frukost.
Jag, Malin och chefen ska fixa middag. Vi har bestämt oss för att laga fisksoppa (då vi har två stycken som inte äter kött) . I morgon ska det handlas så matlsitor har lämnats in till chefen. Vi ska också göra jobb när vi är där.... jo, vi ska faktiskt göra ett öl-test (på sommar öl) som vi ska ha i tidningen nu när grillsäsongen kommit igång! ;)

Det är många roliga saker att se fram emot nu - först Ånhult, sen ska jag till Stockholm och därifrån åka i väg på skojig kryssning med mina vänner . Och inte nog med det, veckan efter - på min födelsedag  - kommer mamma och pappa ner och hälsar på! Allting ska bli så himla kul!

Nä nu börjar det på tv igen...
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0