Stormvindar

image23

Domsten, Viken, Höganäs, Mölle och Arild... så gick konstrundan som jag och Lelle körde i dag.
Solen sken från en nästan klarblå himmel och när vi satt i bilen kändes det som en fin högsommar dag. Men skenet bedrog. Utanför blåste stormvindar!
Under vår utflykt stannade vi och grillade korv - det blåste så att jag egentligen borde ha haft mössa och vantar - trots att termometern visade 10 +.  Fick ta skydd under en filt tills korvarna var klara. Lelle säger att jag är den mest frusna norrlännigen han känner!! (det säger mina arbetskompisar också - jag fyser jämt!!)
Nu ska vi gå en powerwalk i skogen - måste ju röra på oss när vi äter så onyttigt denna påskhelg. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0