Solen är tillbaka

Har egentligen inte så mycket att skriva i dag förutom att solen är tillbaka efter en helg med tunga moln.
I dag jobbar Lelle sin första dag på Puma. Det är ganska lyckat att vi jobbar nästan samma tider, jag mellan 16-00.30, han mellan 14.30-23.45.
Innan vi börjar jobba ska vi gå ner på stan en sväng och titta lite i affärer. Sedan ska jag på tasty house och köpa lite nötter till kvällspasset! (gott att knapra på när man blir lite sugen) Tasty house pratar om att öppna i Stockholm... det borde de verkligen göra. (de öppnar även en butik i Malmö snart) Det är alltid fullt med folk i de två butiker de har här i Helsingborg. Och deras nötter är verkligen supergoda!!

Well, well, mer än så blir det nog inte idag - kanske nåt mer om ja får tid över på jobbet (vilket sällan händer)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon min kära dotter!
Solen har strålat från en klarblå himmel hela påskhelgen, synd att ni inte var med oss i stugan.
Kram mamma

2007-04-10 @ 10:00:20
Postat av: Kattis

Jag sa ju att ni skulle få fint väder när inte vi var där. Typiskt! (men kul för er!) :-)
Kram!!!

2007-04-10 @ 12:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0