Små ord av kärlek

image41
Sitter i soffan och lyssnar på Emilas nya skiva Små ord av kärlek Ja ni vet hon som för sju åtta år sedan hade megahitten "Big big world?
Trots alla år har hon fortfarande en bräcklig röst och jag måste erkänna att skivan inte är den bästa... Ska recensera den till fredagens tidning och känner att jag nog måste ge den några fler lyssningar innan jag ger denmin dom. ;-)
Bäst hittills är i alla fall skivans första låt Var minut - ni vet den som spelas på radion hela tiden?!

Idag har varit en extra trevlig dag på jobbet! Varför? Jo, vi har haft ett glasstest. 14 olika (både goda och smått läskiga) glassar har vi smakat. Godast var nog dennya Magnumglassen, Colombia tror jag att den heter. Den har smak av kaffe. Mums!! Den läskigaste - till utseendet var Girlie - en giftrosa glass med glittersmink (?) i pinnen. Jag trodde den skulle smaka urk. Alla tyckde också den var den sämsta - alla utom jag, Anna och Christian. Vi gillade den faktiskt!
Ska försöka hitta bilder på glassarna så ni får se dem... återkommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0