Regn

I dag var det grått ute när jag vaknade - för första gången på flera veckor. Såg att det var blött på marken så jag förstod att det regnat ute i natt. Såg ut att ljusna så jag tog ändå cykeln till jobbet, men hann inte mer än till cykelförådet så började det igen. Som tur är så är det inte så långt till jobbet - och bara en enda lång nedförsbacke!

Jaja, nu är det  bara i dag och i morgon att jobba, sedan några dagar ledigt. Ska iofs jobba nån timme på påskafton då Fröken Sverige har utagning på Hotell Mollberg här i stan. Ska bli ganska skoj att se vilka som sökt sig dit!

I påsk ska inte jag och Lelle upp till mamma och pappa i Luleå - det blir första (eller kanske andra) påsken jag inte firar där uppe sedan jag flyttade för 6 år sedan. Vi brukar åka upp till vår stuga i Eksfors  hela familjen - den inkluderar även min bror Fredrik, hans fru Monica och deras söta pojkar Jacob och Joachim. I år får de dock fira utan oss. Kanske får de sol, för den har inte visat sig speciellt mycket de senaste tre åren.

Nu kallar jobb och morgonmöte, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: monica

Hejsan.
Här skiner solen. Så jag hoppas att det håller i sig till påsken. Vi kommer att fara till Ekfors på fredag morgon. För din bror jobbar på skärtorsdag till kl.02,30. Så vi fara på fredag morgon. Hoppas att ni får en rolig påsk utan oss. Jacob och Joachim hälsar så mycket till både dig och lelle.
Kul att läsa vad ni gör....
Glad påsk till er alla i skåne....
Kram Monica med familj.

2007-04-03 @ 08:50:39
Postat av: Kattis

Hoppas ni också får en rolig påsk utan oss - vilket jag tror kan bli svårt! ;-)
Hälsa och krama alla från mig!! KRAM!!

2007-04-03 @ 09:27:50
URL: http://www.kattise.blogg.se
Postat av: monica

Hej igen!
Jag tror att vädret blir bra i påsk, för att inte Lelle kommer. Det måste vara hans fel. För innan han börja komma till Ekfors så har väder underbart där på påsken.Ha,ha.

Men kul ska vi ha! Jag ska passa upp din mamma, så hon får vila ut.....

P.s Jag saknade min guide i stockholm. Ska kolla om jag inte kan gå någon kurs i helsingborg.....

Kram Monica.

2007-04-03 @ 10:14:44
Postat av: Kattis

Ja kolla upp det. Vore ju himla kul!! ;-)

2007-04-03 @ 13:02:26
URL: http://www.kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0