Nostalgi

image25
Satt för en stund sedan och kollade igenom gamla bilder på datorn och hamnade mitt i min möhippa. :-)
Mina vänner  Linda, Anneli, Lotta, Åsa och Sara fixade allt utan att jag visste om nåt och jag blev totalt överraskad när en "mc-knutte" ringde på dörren en lördagsmorgon i juli 2005!
Fick åka Harley genom hela stan (Stockholm alltså), hade en mysig picknick vid Sofia Kyrka, spelade laserdome så svetten rann (Vi som tyckte det var töntigt att alla som kom ut var svettiga! hahaha!), sälja tidningar, klippa kalsonglappar från okända män och färgning av bryn och fransar på salong. Kvällen avslutades med en fantastisk middag på den libanesiska restaurangen Cave de Roi i Huvudsta.
Åh vad det är kul att bli nostalgisk ibland. ;-)

Jaja, tillbaka till nutid. Har varit ute med Lelle och hans föräldrar hela dagen. Åkte till en gigantisk pryl- och möbelbutik vid Tyringe. Trästället heter det. Ojojoj vad grejer där fanns. Hade velat köpa massor, men gjorde inte det. Har inte plats för mer prylar hemma just nu. Utmed vägen hade vi picknick och när vi kom hem till Helsingborg igen var tanken att vi skulle grilla. Men det gick ju inte. Regnet öste ner så planerna ändrades. Vi åkte och köpte kinamat istället. Gott!
Nu ska jag bara slappa, kolla på tv och kanske läsa lite. Sedan är det dags för jobb igen i morgon.

Kommentarer
Postat av: A

Låter som en mysig dag! Själva har vi bara slöat! Kommer också ihåg din möhippa väldigt väl, sååå himla kul vi hade! Det blev verkligen lyckat!

2007-04-08 @ 19:50:57
Postat av: lotta

Hej K. Vilken fantastisk bild på dig i filten!!!! Den var jättefin. Usch börjar tröttna på bloggandet. vet inte alls vad jag ska skriva om. Hoppas påsken var bra.
Kram Lotta

2007-04-08 @ 23:15:40
URL: http://vimmelmamman.blog.se
Postat av: Kattis

Lotta, sluta inte blogga - tycker du skriver så himla bra! Man behöver ju inte skriva när man inte känner för det... KRAM!

2007-04-09 @ 08:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0