Mysigt ställe


Nu har vi varit på konferens i Ånhult, strax utanför Örkelljunga. Kolla in stället - var ju hur fint och mysigt som helst!
Vädret var också fantastiskt. Över 20 grader soch sol...
Vi åkte dit i går efter jobbet (vid 18-tiden). Jag, Malin och chefen äkte först - vi fixade middag till de andra som kom en timme senare. Vi åt  fisksoppa och drack lite vitt vin till. Supergott!

Efter det plockade vi undan och gjorde sedan ett öl-test. 10 öl prövades - och och det var rätt svårt måste jag erkänna. Resultatet komme i tidningen nån dag framöver. ;)
Efter öl-drickandet behövde vi röra på oss så vi gick in i den andra byggnaden (fanns fyra?!) och spelade rundpingis. Skitkul!!!

Tillbaka i huset kom spelet Orangino fram - oj så kul vi hade. Blev många förvånaden svar och roliga diskussioner.
I säng kom vi först vid halv fyra.

Klockan åtta i dag var det frukost. Alla var uppe - men var rätt sega. För mig var det mest sömnbrist - för jag drack bara lite av varje öl samt tre vinglas på hela kvällen. Efter vi ätit så pratade vi tidning ända fram till klockan 16 - med avbrott för lunch och några kortare bensträckare. (bland annat promenade vi ner till den vackra bäcken)

Nu är jag hemma igen. Lelle är ute med en kompis och käkar middag och jag bara latar mig i soffan och glor på tv. Skööönt!
I morgon är jag ledig, men jobbar igen på söndag...

Kommentarer
Postat av: A

Låter ju som att ni haft skitkul! Jag vill också åka på konferens snart! Skulle behövas...men med tanke hur våra konferenser varit de senaste åren kanske vi skulle låta bli...: )

2007-04-28 @ 09:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0