Ledig

Å så var det äntligen helg igen... ja, för mig i alla fall.  Är ju ledig fredag och lördag men jobbar söndag!
Fast på lördag kommer jag att jobba lite grann i alla fall, för då är det Fröken Sverige final här i Helsingborg. Jag och Lelle ska dit med Anna (jobbar på vår marknadsavdelning) och hennes kille Magnus. Klädsel är mörk kostym eller smoking.
Jag har precis varit över hos Malin (arbetskompis, vän och även granne!) och lånat en jättefin klänning som jag ska ha på mig på festen på Hotel Mollberg. Den är dock inte hellång som det egentligen ska vara till klädkoden för kvällen, men jag ska ha den ändå. Anna skulle också ha en klänning som (bara) går ner till vaderna! Lovar att ta kort så ni får se efter helgen... ;-)

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan lägga mig... om det nu går att somna i denna storm. Guuud vad det blåser ute. Hoppas det slutar snart.

Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0