Kamala Beach

image28
Två gånger har jag varit i Thailand. Båda gångerna bodde jag på det fantastiska Kamala Beach Hotel (bilden ovan) några kilometer norr om Patong. Hotellet är mysigt och är bara tre våningar högt, och det bästa av allt, det har en alldeles egen strand.
Först var jag i Kamala med min kompis Linda och året efter tog jag med min mamma dit. Båda gångerna blev vi varmt mottagna och väl omhändertagna av hotellts personal samt av våra underbara "massage-tanter" på stranden.
Thailand är det ultimata resmålet! Billigt, god mat samt mycket sol och bad.
Är sååå sugen på att resa nu. Jag och Lelle var ute på Väla (shoppingcenter) i förmiddags och när vi passerad Vings resebyrå så var jag bara tvungen att ta med mig en resekatalog hem. Nu har jag legat och drömt mig bort - till Grekland, Spanien, Kroatien - och framför allt till Thailand. Lelle har aldrig varit där, så det skulle vara så kul att åka dit tillsammans.
Vi får se vad som händer. .. men just nu blir det i alla fall ingen resa bokad... :(

Jaja, nu ska jag i väg och jobba. Sköönt, sista dagen sedan är det helg - ledig fredag, lördag och söndag. Tjoho!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0