Ingen Anna Pihl :(

Satte mig glad i hågen i soffan och skulle titta på den superbra danska polis serien Anna Pihl. Men inte. På 4:an var det minsann sport! Åh, vad sur jag blir...
Jaja, får i alla fall se Cityakuten klockan 21 och Prison Break klockan 22.

Har egenligen inte så mycket att skriva om idag... Har jobbat mellan 08.30 och 18, kom sedan hem till fördigdukat middagsbord. Pepparbiff, morötter och potatis rostat i ugn, färsk sparris och bearneissås! Sååå gott!

I morgon börjar jag jobba först klockan 16 - kommer kännas jättekonstigt. Jobbar från 16-00.30 fram till torsdag. Ledig fredag, lördag söndag!!!

Jaja, nu ska jag inte blaja på mer. Ha en bra kväll och sov gott när ni väl går och lägger er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.
Har du någon mail hemma för jag tänkte maila bilder till dig och lelle. För att vissa lelle hur det ser ut i stuigan på påsken när det är sol.
Vi har haft kanon väder hela helgen.
Skotern har gått varm hela helgen med två st pojkar.
Du vet nog vilka???
De har kört runt stugan och ladan hela helgen.
Kram Monica

2007-04-10 @ 08:58:15
Postat av: Kattis

mejla på min hotmailadress - den har ju både du & Fredrik (mejlar den på din hotmail nu - om du nu inte skulle ha den)

2007-04-10 @ 09:32:24
Postat av: monica

Bra då kommer det lite kort till er i kväll.
Ha det så bra på era jobb.
/monica

2007-04-10 @ 09:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0