Fröken Sverige Final


Har precis kommit hem efter att ha varit på Nya Fröken Sverige finalen på Hotell Mollberg. Det blev Helsingborgstjejen Isabel Lestapier Winqvist som tog hem alltihop!! Grattis eller!?
Tyvärr tyckte jag, Anna, Magnus och många med oss att helt fel tjej vann.... men brukar det inte alltid vara så?
Här ser ni i alla fall bilder på Lelle i nya fina kostymen, mig i Malins fina klänning och mina ya fina skor - samt vinnaren i årets Fröken Sverige-tävling!

Ingen goodiebag fick vi när vi gick och kaos med buffén då den serverades i världens minsta rum och de tallrikar man fick plocka mat på var pyttesmå arsetter...
Känns dock skönt att vara hemma redan klockan 23!

Nu ska jag sova, för i mogon blir det jobb igen!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad stilig Lelle var i sin kostym, och du var fin i din klänning.
Längtar att få träffa er. Kram mamma

2007-04-22 @ 20:58:26
Postat av: En Södertäljebos Liv II

Vad fina ni var! Tycker nog att hon som vann hade lite Natacha Peyre över sig, dvs lite opererad.

2007-04-22 @ 22:17:09
URL: http://massablaj.blogspot.com
Postat av: A

Jättefin klänning!!!

2007-04-23 @ 15:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0