Första passet på länge

I dag efter jobbet gick jag till gymmet. Trodde jag hade bokat in mig på ett spinningpass - hade inte speciellt mycket lust till att sitta på en cykel som står still och svettas floder. Men jag visste ju hur skönt det skulle kännas efteråt. Till min stora förvåning stod det "Skivstång" när jag registrerade mig på datorn när jag kom fram. Spinningen var på onsdag...
Har inte tränat ett enda pass på nästan ett år, så det var rätt så bra att instruktören inte var den allra bästa - för då blir man ju så inspirerad och tar i alldeles för mycket. Men jag kommer nog ändå att ha grym träningsvärk i morgon.

Annars har allt varit som vanligt i dag - förutom att jag gick hem i tid från jobbet. Har inte hänt många gånger sedan jag började i januari! Skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0