Det kommer mera...

image39
Har inte haft tid att blogga i går och i dag, men lovar att de kommer ett längre inlägg i kväll...
Sitter på jobbet nu och ska faktiskt gå hem om bara 30 minuter. Hade bokat in mig på ett bodypump pass i kväll klockan 19, men har avbokat. Tänker gå ut på en långpromenad i skogen i stället!! Får passa på medan vädret tillåter. SMHI har ju lovat kallt och mulet i veckan.
Höres senare.

Ps. Har skrivit en god morgon-krönika i dag som ni (som vet var jag jobbar) kan surfa in och läsa!

Kommentarer
Postat av: A

Var det den om solglasögonen? I så fall har jag läst den! Bra! Jag har koll på dig och tidningen! Kram!

2007-04-17 @ 22:21:44
Postat av: Kattis

Japp! Bra att du har koll!! ;-)

2007-04-18 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0