Bra böcker

image29

Håller på att läsa min andra Camilla Läckberg-bok, Isprinsessan. Insåg snabb att den skulle ha lästs innan den jag läste för nån vecka sedan, Stenhuggaren. :-(
Båda är verkligen superbra i alla fall, och jag längtar efter att läsa Predikanten och Tyskungen (den sistnämnda kommer ut i dagarna)
Det är lätt att vara efterklok, men jag borde verkligen ha kollat upp ordningen innan.
För er som inte läst Camillas fantastiska berättelser om poliserna och händelserna i Fjällbacka, men planerar att göra det, kommer nu den rätt aordningen (enligt Camillas hemsida):
Olycksfågeln
Isprinsessan
Predikanten
Stenhuggaren
Tyskungen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan.
kom korten fram till din mail.

/Monica

2007-04-11 @ 08:32:33
Postat av: Anonym

Nä inga kort på min hotmail... fick du mitt mail, så du har rätt adress? Annars kan du ju ringa, eller kolla med mamma!

2007-04-11 @ 11:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0