Bla bla bla

Skrev inget i går då jag inte hade nåt att skriva. Var knappt hemma heller...
När jagkom hem hade Lelle gjort i ordning picknick, med pastasallad och så. Vi begav oss utpå låpromenad. Vädret var fantastiskt så vi stannade till i solen och åt middag! :)
Vi gick sedan till Sofiero kiosk och åt deras berömda glass - jag åt en "Alp Olle" - en stor bägare med vitchokladsås o massor av mjukglass toppat med chokladpulver! Åh så mätt jag blev. Efter det promenerade vi hem. Vi var ute från halv sex till halv nio och promenerade ca 1-11/2 mil! Skööön!

I kväll efter jobbet ska jag till Folkets hus och kolla (lyssna) på Zinat Pirzadeh - hon har en föreläsning här och den är gratis. Intervjuade henne i går (ni kan läsa den i dagens tidning) ochhon va sååå trevlig och rolig!

Nä, nu  måste jag jobba lite!

Kram

Kommentarer
Postat av: A

Mmmmm vad jag blev sugen på glass nu! Jag är ashungrig redan och klockan är bara halv elva.

2007-04-25 @ 10:32:25
Postat av: Kattis

Jag är oxå jättehungrig! Synd att vi inte kan äta tillsammans. :)

Måste gå/åka dit och käka glass när ni kommer ner!!!

2007-04-25 @ 11:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0