Bara en dag kvar att jobba

... sedan är det påsk!! Vi ska fira ledigheten med en god ostbricka... Vi fick en jättefin korg med flera goda ostar och majskex, handgjorda praliner och nån sorts gelé/marmelad samt ett libanesiskt vin av mina arbetskollegor på vår inflyttningsfest i helgen.

På Skärtorsdagen har vi inget speciellt planerat, inte heller på lågfredagen. Ska väl försöka vara ute så mycket som möjligt om vädret håller i sig .... kanske jaga ägg som påskharen slängt ut i Pålsjöskog?! ;-) Kan ju göra som jag gjorde när jag var au-pair, då jag följde med till parken och sprang bredvid ("mina") ungar som plockade chokladägg i gräset. Hemma la jag ungarna för att sova middag och då passade jag på att äta upp det mesta av deras godis!!! Nu har vi ju inga barn, men det finns säkert massor av dem ute i skogen som jag kan sno påskägg ifrån!! Hahahaha!!! Nä, skoja bara!

På påskafton ska jag först jobba några timmar, sedan ska vi hem till Lelles mormor på middag. Hans föräldrar kommer också dit.
Nån av dagarna, troligtvis på långfredagen ska vi köra konstrundan Nordvästra Skåne, dvs den som går upp mot Höganäs och Mölle. Ska bli skoj, har ju aldrig gjort det förut.

Nu ska jag kolla på Desperate Housewives och sedan sova!
Go' natt på er!

PS: Lelle är "förtvivlad" - han får inte se sin fotbollsmatch. ;-)

Kommentarer
Postat av: A

Hur kan man hellre se en fotbollsmatch än Desperate? Ni får köpa en tv till så han kan glo på den! Kram!!!

2007-04-03 @ 21:15:33
Postat av: Kattis

Ja det kan man ju verkligen undra!? Speciellt då kvällens avsnitt var så jäkla bra! Har ju sagt att vi bara ska ha en tv - trots att det faktiskt är draget för en till i sovrummet. Får se hur länge vi håller på det?! ;-)

2007-04-03 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0