Äntligen Desperate Housewives igen!

image40

I kväll är det Desperate Housewives ... har ju inte sett denna underbara serie på två veckor då det varit finalmatcher i elitserieishockey. Men nu är de över och Modo tog SM-guld. Så, då kan de desperata hemmafruarna visas som vanligt igen. Äntligen!

Nu är det kalla vädret på väg hit, det känns i luften. Vindarna är kyliga och nu börjar det mulna på också. Temperaturen ligger bara på 11,7 gradet ... vilken skillnad från igår då det var närmare 20 grader samma tid.

Till helgen öppnar i alla fall Sofiero slottsträdgård för säsongen och det sägs att vissa rhododendron (eller hur det nu stavas) blommar redan. Om enmånad komme mamma och pappa ner hit och mamma som älskar växter och trädgård kommer att vara i paradiset - med tanke på hur mycker längre vi kommit med våren än de har där uppe i Luleå?!  Längtar till de kommer hit! Ska bli så kul... har inte träffat dem sen i julas då jag var upp. De har heller inte sett vår nya lägenhet mer än på bild. Så det blir extra roligt!

Nä nu ska jag ut och promenera innan jag hinner ångra mig! ;-)

Kommentarer
Postat av: Rebeca

ja tagga!

2007-04-17 @ 18:13:28
URL: http://Rebeza.blogg.se
Postat av: Anki

Jag älskar desperate housewives : )

2007-04-17 @ 18:14:58
URL: http://egoanki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0